Vesti

Hamilton naveo ključne razlike između Ferarijevog i Mercedesovog bolida

Lewis Hamilton, Ferari, VN Španije 2025. / Ferari Media Centre

Britanac se i dalje privikava na rad u novoj sredini.

Nakon 12 godina provedenih u Mercedesu, Luis Hamilton je od ove sezone član Ferarija, pa je tako počeo da se susreće sa raznim izazovima. Naime, italijanski tim ima potpuno drugačiji način rada, kao i da je bolid veoma različit za vožnju od onoga na šta se on do sada navikao dok trenutno po prvi put koristi pogonsku jedinicu koja nije Mercedesove proizvodnje.

Sve ove navode potvrdio je sedmostruki šampion.

Lewis Hamilton, Ferari, VN Španije 2025. / Ferrari Media Centre/Eric Alonso/DPPI

“Teško je objasniti, karakteristike su drugačije kada prolazite kroz krivinu, balans, visina poda, sve je potpuno drugačije.” izjavio je Luis Hamilton a prenosi RacingNews365.com. “Koliko je samo bolid mekan, kada sam bio u Mercedesu, bolid je bio veoma krut, vozili smo veoma nisko kako bismo dobili više prianjanja i sve je bilo drugačije. Uglovi kod pneumatika, način na koji se motor ponaša, kočenje od strane motora, sve te različite stvari, ja nikada ranije nisam morao da ranije koristim kočenje od strane motora. Sada je dosta različitih komponenata u igri i biće potrebno vreme za privikavanje, ali uživam u ovom procesu.”

Zapratite nas

7 Comments

  • Max jeste dobar vozač,jedan od najboljih ali isto tako i beskrupulozan i ne preza da bilo kome uništi trku da bi pobedio ,setimo se desetine trka koje je upropastio Hamiltonu,Fetelu,Rikardu i mnogima još a i 11 bodova na super licenci to potvrdjuje koliko je nasilan,iskreno se nadam da će napraviti opet neku glupost do Austrije i da pauzira jednu trku i oladi glavu

    • Koliko si tastature izlizao od trke u Šaniji braneći svog nasilnika Mazgova?
      Tvoji komentari su odavno čisto nepoznavanje F1, samo lupaš kao Maksim po diviziji.
      Saberi se, ako treba možemo ti pomoći, nije sramota da nas pitaš, ima nas ovde dosta koji smo primetili da ti treba edukacija F1, pa evo nudimo se dobrovoljno.

    • Max jeste dobar vozač,jedan od najboljih ali isto tako i beskrupulozan i ne preza da bilo kome uništi trku da bi pobedio ,setimo se desetine trka koje je upropastio Hamiltonu,Fetelu,Rikardu i mnogima još a i 11 bodova na super licenci to potvrdjuje koliko je nasilan,iskreno se nadam da će napraviti opet neku glupost do Austrije i da pauzira jednu trku i oladi glavu

    • Max jeste dobar vozač,jedan od najboljih ali isto tako i beskrupulozan i ne preza da bilo kome uništi trku da bi pobedio ,setimo se desetine trka koje je upropastio Hamiltonu,Fetelu,Rikardu i mnogima još a i 11 bodova na super licenci to potvrdjuje koliko je nasilan,iskreno se nadam da će napraviti opet neku glupost do Austrije i da pauzira jednu trku i oladi glavu

    • Za @Nick

      Pošto vidim da pratiš, onda budi objektivan pa reci kakav je prvi put bio haos sa Alonsom u Meklarenu, pa drugi put haos i “guranje” Mercedesa za Rozberga (nemac kao i Mercedes tim) i treći put famozna FIA.

      Ali ima još jedan, on je jedini kome je FIA poklonila prvu tilutlu, Binoto drugu, Njui treću i Meklaren četvrtu.

      I još nešto što se zanemaruje, Lekler je jedini vozač u F1 koji je za kolegu imao 2 šampiona sa ukupno 11 titula i oboje ih ošurio. Koliko je takvih šampiona kolega imao Mazgov?

Ostavite komentar