Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Hamilton nastavio svoj nezaustavljivi marš prema sedmoj tituli

Britanac je vodio od početka do kraja i njegova pobeda ni u jednom trenutku nije bila dovedena u pitanje.

Timove je na početku trke dočekalo potpuno suprotno vreme od onoga što je prognozirano tokom vikenda. Bilo je suvo i sunčano, mada je oko staze bilo i oblaka.

Veliki peh još pre početka trke je zadesio Sainza koji je imao kvar na izduvnom sistemu zbog koga nije ni započeo trku.

Hamilton je odlično krenuo i već nakon prve krivine se oslobodio pritiska. Iza njega, do krivine 4 su duel vodili Bottas, Verstappen i Ricciardo, ali su pozicije ipak ostale nepromenjene. Iza njih su bili Ocon i Albon, a najveći napredak su napravili Leclerc i Gasly, koji su skočili na osmo i deveto mesto.

Francuz je u trećem krugu lako obišao Leclerca na Cammel pravcu i pored toga što su obojica imali na raspolaganju DRS. Krug kasnije je Monašanin pao i iza Pereza i bilo je jasno da Ferrariju fali mnogo snage na pravcu.

Na čelu, Hamilton je imao prednost od oko 1.5s, dok je Verstappen bio oko dve sekunde iza Bottasa. Ricciardo je nakon agresivnog starta postepeno počeo da gubi priključak, dok, Albon nije uspevao da prođe Ocona za peto mesto.

Leclercov pad se nastavio u šestom krugu i on je već u tom trenutku ispao iz bodova, pošto ga je obišao i Norris.

Dobar tempo u ranoj fazi trke je imao Gasly, koji je i pored toga što je bio na tvrdim gumama, bio izuzetno brz i u osmom krugu je već napadao Strolla za sedmo mesto.

U 11. krugu je viđen veliki incident kada se slupao Giovinazzi, a Russella iza njega je udario jedan od točkova koji je otpao sa Alfa Romea i izbacio ga iz trke. Na stazu je izašlo vozilo bezbednosti, što su iskoristili vozači sa začelja da zamene gume. Ferrari je međutim napravio veliku grešku sa Leclercom, pošto nisu imali spremne gume, pa je on pao iza Vettela i  Raikkonena.

Krug kasnije su promenili gume i vozači iz prvih deset. Gasly i Perez su jedini odlučili da ostanu na stazi, pa su se našli na četvrtom i petom mestu. Jedina promena promena u pozicijama je bilo to što je Albon uspeo da izađe na stazu pre Ocona.

Trka je nastavljena u 15. krugu, a Hamilton je ponovo sjajno krenuo i prosto nije dao priliku Bottasu da ga ugrozi.

Hamilton se u 16. krugu požalio na gubitak snage, ali mu je tim preko radija objasnio da je idu pitanju normalan proces u elektromotoru i da ne brine.

U 17. krugu je viđeno preticanje za 12. mesto kada je Raikkonen obišao Vettela, dok je Ricciardo prošao Pereza za peto mesto.

Meksikanac nije mogao da se na starijim gumama ni krug kasnije od Albona, ali je zato Gasly, koji je bio na istoj strategiji, držao dobar tempo na četvrtom mestu.

U 19. krugu je Perez otišao u boks, montirao tvrde gume i očekivano je pao na začelje, pošto su vozači još uvek bili relativno blizu jedni drugih nakon restarta.

Hamilton je do 20. kruga imao prednost ok oko 2.5s u odnosu na Bottasa, dok je Verstappen držao odličan tempo i bio je na nešto preko sekunde iz a Finca.

Ricciardo se u 21. krugu vratio na svoju četvrtu poziciju nakon što je obišao Gaslyja u DRS zoni na Cammel pravcu, dok su Albon i Ocon pažljivo sve pratili iz pozadine.

Tajlanđanin je konačno u 24. krugu uspeo da se reši čoveka koga je zamenio prošle godine u Red Bullu i to baš na VN Belgije.

Leclerc je bio prvi koji je drugi put promenio gume. Međutim, njegovo stajanje je bilo i neophodno u tom trenutku pošto je gubio pneumatski pritisak, koji su mehaničari korigovali tokom pit-stopa.

Gasly je svoje gume zamenio u 26. krugu. On je prethodno izgubio poziciju i od Ocona, a po izlasku iz pit-lane-a je pao na šesnaesto mesto.

On se nakon toga lepo probijao napred na novim srednje-tvrdim gumama i svakako je bio u konkurenciji za bodove.

Na čelu, Hamiltonova prednost je narasla na pet sekundi, dok je i Bottas uspeo da se odvoji od Verstappena.

Završnica trke je na vrhu bila mirna, ali se u poslednjih par krugova otvorio duel za peto mesto, pošto je Albona napadao Ocon, dok je Norris iza njih takođe bio izuzetno brz.

Ocon je nekoliko puta pokušavao, a najbolje je sačuvao za poslednji krug kada je obišao Albona i probio se na peto mesto.

Hamilton je na čelu zabeležio 89. pobedu ispred Bottasa i Verstappena. Četvrtoplasirani Ricciardo je u poslednjem krugu zabeležio i najbrži krug trke i doneo dodatni bod sebi i Renaultu.

Albon je do kraja trke uspeo da zadrži šesto mesto ispred Norrisa, Gasly se nakon pit-stopa probio do osme pozicije, a prvih deset su kompletirali Stroll i Perez.

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

(Diskusija)

Leave a Reply