Britanac je tokom celog vikenda bio iza timskog kolege, ali je u kvalifikacijama pokazao pravi tempo i došao do pol-pozicije.
Prvi deo kvalifikacija je pripao Bottasu koji je sa,krugom 1m30.550s bio pola desetinke brži od Hamiltona i desetinku od Vettela. Kako je sesija odmicala, tako se staza značajno ubrzavala. Zbog toga je u finišu viđena velika borba u sredini poretka pošto su svi značajno popravljali vremena. Na kraju su se od nastavka kvalifikacija oprostili Kvyat, Grosjean, Stroll, Russell i Kubica.
Mercedes i Ferrari su prema očekivanjima odlučili, da zbog lošeg životnog veka meke gume, voze svoje krugove u Q2 na srednje-tvrdim gumama. Bottas je sesiju ponovo završio kao najbrži sa vremenom 1m29..436, pola desetinke ispred Vettela i nešto manje od desetinke ispred Hamiltona.
Definitivno prijatno iznenađenje je bio McLaren koji se odlučio za istu strategiju kao dva vodeća tima.
Albon, Raikkonen, Hulkenberg, Perez i Magnussen su bili petorica najlošijih u Q2, a u finišu sesije se ponovo vodila velika borba za plasman među prvih deset pošto su se uslovi na stazi konstantno poboljšavali.
Onda kada je bilo najbitnije, Hamilton je zasijao. On je u Q3 u prvom pokušaju bio desetinku ipo od Bottasa i tako izvršio pritisak, a onda je u drugom Finac pravio greške, dok je svetski šampion vozio 1m28.319s, što je bilo skoro tri desetinke bolje od timskog kolege. Leclerc je bio usamljen na trećem mestu sa šest desetinki zaostatka, dok je Verstappen zaostao punu sekundu. Norris i Sainz su potvrdili fantastičan tempo McLarena osvajanjem petog i šestog mesta, dok je Vettel imao problema u Q3 i nikako nije mogao da sastavi čist krug, pa je bio tek sedmi. Ricciardu je pripala osma pozicija, ispred Gaslyja i Giovinazzija koji su kompletirali prvih deset.