Vozači Mercedesa su imali najbolja vremena na drugom treningu, a iznenađujuće, najbliži rivali su im bili vozači Williamsa.
Veliki broj vozača je već na samom početku izašao na stazu. Ricciardo je odmah postavio najbolje vreme od 1m13.748s na srednje-tvrdim gumama, a iza njega su bili Vettel i Raikkonen. Finac je jedini koristio tvrde gume u početnim minutima sesije.
Nedugo nakon toga su na stazu izašli i vozači Mercedesa. Hamilton je ponovo diktirao tempo. On je sa krugom 1m13.157s bio desetinku brži od Rosberga, dok se Bottas probio na treće mesto sa pola sekunde zaostatka.
Prvi čovek na mekim gumama je bio Ricciardo i on je u svom prvom pokušaju vozio 1m12.828s, a nešto kasnije je Raikkonen na istoj komponenti zabeležio vreme 1m13.047s.
Nakon njih su odlične krugove zabeležili vozači Williamsa. Prvo je Massa zabeležio najbolje vreme, a potom ga je Bottas nadmašio za tri stotinke sa vremenom 1m12.761s.
Verstappen u svom pokušaju nije uspeo da skloni Williams sa vrha i bio je četvrti, ali sa samo desetinku ipo slabijim krugom. Vettel je postavio skoro identično vreme kao Raikkonen i probio se ispred Finca na peto mesto.
Mercedesi su svoje krugove na mekim gumama vozili pedesetak minuta pre kraja sesije. Prvo je Rosberg na kratko preuzeo prvo mesto, a onda je Hamilton krugom 1m12.271s povratio prvo mesto, što je ujedno bio i najbolji krug na sesiji, ali ne i celog dana pošto su promene u temperaturi staze doprinele tome da bolidi budu osetno sporiji nego na prvom treningu.
Nakon ovoga je usledilo testiranje trkačkog tempa i različitih komponenti guma. Tokom ovog perioda je Alonso morao da se parkira pored staze, nakon što je na njegovom McLarenu otkazao ERS sistem.
Daljih promena u plasmanu nije bilo pa je Hamilton i drugu sesiju završio na vrhu ispred Rosberga, Bottasa, Masse, Ricciarda, Verstappena, Vettela, Raikkonena, Hulkenberga i Buttona.