Oba vozača nemačkog tima zauzeli su prve dve pozicije.
Odlični vremenski uslovi dočakeli su sve vozače i timove pred start trećeg treninga. Na Red Bull Ringu bilo je sunčano, tempartura staze bila je 42 a vazduha 21 stepen.
Posle prvih 7 minuta od početka samo je 5 vozača odradilo svoje instalacione krugove, odnosno svi ostali takođe su ostali u garaži. Nešto malo kasnije prvi mereni krug postavio je Carlos Sainz koji je Red Bull Ring obišao za 1m06.307s. Posle par pokušaja Španac je uspeo da poboljša svoje vreme na 1m06.264s. Sledeći je bio Esteban Ocon koji je posle prvog merenog kruga imao zaostatak od 26 hiljaditinki za Sainzom u momentima kada je sve više vozača bilo na stazi.
Posle 20 minuta od početka najbolje vreme bilo je u vlasništvu Sebastiana Vettela koji je postavio krug u vremenu od 1m05.159s sa mekim gumama, dok se iza njega našao Valtteri Bottas sa skoro 3 desetinke zaostatka ali na medijum pneumatiku. Lewis Hamilton je tada boravio na 5. poziciji iza Maxa Verstappena sa zaostatkom od pola sekunde, mada su njegovi krugovi takođe bili na medijum gumi. Aktuelni šampion je odmah zatim dodao gas i tako izbio na vodeću poziciju – 1m05.140s na istim medijum gumama, dok je Vettel sada imao zaostatak od 19 hiljaditinki.
Na 35 minuta do kraja izbačena je crvena zastava zbog udesa Nicholasa Latifija, koji je završio u zidu na prvoj krivini. Kadanđanin je izgubio kontrolu prelskom preko ivičnjaka, posle čega je završio u zidu.
Posle 9 minuta sesija je vraćena u normalan ritam, pošto su redari ukonili Williamsov bolid i popravili oštećenja na zaštitnoj ogradi. Vettel je odmah po povratku zabeležio najbolje vreme ali je Leclerc bio brži za 0.148s jer je momak iz Monaka uštopovao krug od 1m04.703s na mekim gumama.
U poslednjih 20 minuta na stazu se pojavili vozači Mercedesa sa mekim gumama i odmah zauzeli prva dva mesta, gde je Hamilton bio ispred Bottasa jer je ostavrio krug od 1m04.130s. Isti recept primenio je i Max Verstappen koji je uspeo da dođe do 3. mesta sa 0.283s zaostatkom za Lewisom Hamiltonom. U samom finišu videli smo okršaj Racing Pointa i Ferrarija, kada je Sergio Perez na mekim pneumaticima uspeo da skoro jednu desetinku bude ispred Charlesa Leclerca na četvrtom mestu.