Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

FOTO: Ferrari, Mercedes, Aston Martin i ostali doneli unapređenja za VN Španije

twitter.com/circuitcat_eng

Većia timova spremila je neke nove delove za nastavak sezone.

Nije tajna da VN Španije važi za manifestiaciju novih delova i i unapređenja u prvom delu sezone, gde se timovi odlučuju da donesu ono najnovije iz svojih fabrika. Razlog više za ovako nešto je i sama staza Katalunja čija je konfiguracija odlična za sam test komponenti kao i da su se baš ovde održali zimski testovi pa tako timovi imaju prilike da urade komparaciju podataka. Poznati španski novinar Albert Fabrega, obišao je padok i slikama nam je dočarao kako je stanje stvari pred početak trkačkog vikenda.

Kao što smo mogli i da pretpostavimo Ferrrai je posle filmskog dana koji je odradio u Monci doneo i nove delove u Barselonu. Razni drugi izvori navode da je boja ovog tima drugačije nijanse što znači da se italijanski tim odlučio da prefarba bolid i da bude lakši za 0.7kg. Ferrari je za ovu priliku spremio i novo zadnje krilo, kao i pod bolida dok je šasija, odnosno pokrivač motora drugačijeg dizajna. To bi trebalo da smanji efekat poskakivanja kao i da ubrza F1-75 na pravcima.

twitter.com/AlbertFabrega
twitter.com/AlbertFabrega

I Mercedes ozbiljno spremio za Španiju, što je svakako prethodilo takođe filmskom danu na stazi Pol Rikar na kome su po prvi put stavljeni ovi novi delovi. Novinar Auto Motor und Sporta Tobi Gruner video je novi pod kod W13 od koga se očekuje da reši problem sa poskakivanja na pravcu.

twitter.com/tgruener&auto-motor-und-sport.de
twitter.com/tgruener&auto-motor-und-sport.de

Ipak, najveće iznenađenje je svakako priredio Aston Martin a može se slobodno reći da je spremio B specifikaciju svog bolida. Prema nekim najavama bilo je upitno da li će ona biti spremna za oba bolida ali je jasno da je tim iz Silverstona uspeo u tome i obezbedio Lancu Strollu i Sebastianu Vettelu isti bolid. Odmah se može videti da je promenjena filozofija na bokovima bolida i zadnjem delu, pa tako ova konfiguracija dosta liči na onu koju koristi Red Bull na svom RB18.

twitter.com/AlbertFabrega

Takođe, sa punim koferima stigo je i McLaren za koje takođe veruje da su smanjili težinu kao i da ima nove aerodinamičke delove. Prema navodima Lawrenca Barretta ovo bi moglo da ubrza MCL36 za oko pola sekunde. Ni Alfa Romeo nije ostao dužan a fabrika u Hinvilu je spremila novi pod i prednje deo ali ovi delovi biće instalirani samo na bolidu Valtterija Bottasa.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

 

 

 

Leave a Reply