Naredne sezone nećemo imati ovakvu vrstu događaja.
Formule 1 je već početkom 2025. po prvi put organizovala zajedničku prezentaciju svih timova u O2 areni u Londonu, sa namerom da na najbolji način uđe u 75. sezonu ovog šampionata. Tako su sve ekipe imale priliku da na jednom mestu prikažu svoje kolor-šeme, dok je O2 arena prodata u rekordnom roku.
Sa druge strane, analiza je pokazala da je preko Jutub kanala ovaj događaj u jednom trenutku imao najviše 1.1 milion posetilaca, dok je preko drugih platformi to učinilo čak 7.5 miliona. Kako prenosi Autosport.com, FOM, timovi i vlasnici šampionata trenutno istražuju druge mogućnosti. Jedan od glavnih faktora za ovu odluku je dolazak novih propisa u 2026. godini, što se odnosi na šasiju i pogonske jedinice, jer će timovi imati prvo trodnevni test u Barseloni (on bi trebao da traje 5 dana, ali će timovi birati samo tri na kojima mogu da testiraju), dok će se nakon toga preseliti u Bahrein na još dva testa u trajanju po tri dana, što sugeriše da će ekipe imati sve manje vremena za ovakav vid prezentacije.