U narednoj sezoni imaćemo neke izmene.
Pošto je Svetski Savet Motor Sporta zasedao u Ruandi, odlučeno je da se od naredne godine uvede rashladni sistem za vozače. Inače, svima je jasno da su oni izloženi visokim temperaturama a prekretnica svega toga bila je prošlogodišnja VN Katara kada su neki pojedinci zbog lošeg zdravstvenog stanja morali da odustanu sa trke.
Zbog toga FIA je tokom ove godine uspešno testirala rashladni sistem koji je sada i zvanično odobren za upotrebu. Po novim pravilima, ukoliko prema predviđanjima FIA-nog zvaničnog radara temperatura vazduha ima potencijala da pređe 30.5 stepeni, onda zvaničnici imaju pravo da proglase “toplotnu nepogodnu” zbog čega bi vozači morali da uzmu svoje kombinezone sa rashladnim sistemom a težina bolida zajedno sa vozačem bi bila povećanja na dodatnih 5kg.
During yesterday post-season #F1 test in #AbuDhabi there were additional tests of special driver-cooling kits carried out.
Kit tested in this case consists of a special cooling fireproof shirt with sewn-in tubing and an A/C unit that can be fitted in the car. This manufacturer… pic.twitter.com/AIKsXicVJa
— AeroGimli66 (@AeroGimli) December 11, 2024
Takođe, FIA je ovoga puta zabranila sistem koji je u ovoj sezoni uočen na Meklarenu tokom VN Azerbejdžana, kada se se uvijao glavni element zadnjeg krila i tako pravio dodatne otvore, zbog čega je dobio naziv “Mini” DRS.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.