Vladajuće telo neće ništa menjati na ovom planu u narednoj godini.
Tokom prošle sezone, prednja krila Meklarena i Mercedesa izazvala su dosta kontroverze, pošto su imala sposobnost da se dodatno uvijaju. U tim momentima, FIA je rešila da ispita njihovu fleksibilnost, ali su ovi elementi prošli sve testove opterećenja. Na kraju i ostale ekipe rešile su da prate ovaj trend, a među njima je bio i Ferari koji je od momenta donošenja novog prednjeg dela postao veoma konkurentan.
Sada ni vladajuće telo nema nameru da menja pristup po ovom pitanju u 2025.
“Mi smo veoma srećni onim što smo videli.” kazao je Nikola Tombazis, šef odeljenja za jednosede, u razgovoru za Motorsport, a prenosi GPblog. “Takođe, pitanje je da li može da se napravi još realniji test. Najuspešniji test je onaj koji može da imitira sve ono što se dešava sa opterećenjima u realnim uslovima. Što se tiče prednjeg krila, razlike između bolida mogu da dosta utiču i otežaju sve ove stvari.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.