Šef italijanskog tima sugerisao je da bi bilo bolje da imamo više agregata po vozaču na raspolaganju.
VN Italije imali smo konfuzni startni raspored koji je usledio pre svega jer se veliki broj vozača odlučio da zameni agregate i tako dobili odgovarajuće kazne. Zbog toga je Mattija Binotto postavio pitanje da li su tri motora po vozaču dovoljna za celu sezonu sa namerom da se izbegne penalizacija. Šef Ferrarija dodao je da je Formuli 1 potrebno prostije rešenje za upotrebu kazni oko agregata koji će moći da razumeju fanovi a i FIA-a jer je njoj trebalo čak nekoliko sati da sastavi startni raspored za trku u Monci.
“To je jedan od razloga zbog čega je njima bilo potrebno da se napravi startni raspored za VN Italije, jer ima različitih tumačenja pravila koja nisu dovoljna jasna za sve. Ovo je nešto šta moramo da adresiramo za budućnost. Ne mislim samo na to kako ćemo da odredimo grid na osnovu kazni, već i broj kazni je prevelik. Teško je da fanovi to shvate, pa tako neko ko je na pol poziciji na kreće sa prvog mesta zbog kazne. Možda su 3 motora po sezona zaista malo u ovom trenutku. Možda ovo pravilo trebamo ponovo da razmotrimo.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Ako smanje na dva Honda će da bude još ubedljivija rasturiće ih ko beba zvečku!
Treba da se smanji broj motora na 2 i onda kazne jer drugačije nema šanse da napravite da bude interesantno. Opet jedan tim dominira