Šef italijanskog tima izjavio je da oni imaju velikih problema da zagreju nove gume.
Pirelli je za ovu godinu napravio određene promene u dizajnu svojih pneumatika u odnosu na 2018. sa namerom da spreči pojavu plikova na samom gazećem sloju. Mattia Binotto priznao je da Ferrari nije bio sposoban da brzo i kvalitetno zagreje gume na onaj način kako je to radio prošle sezone.
“Glavna razlika u odnosu na prošlu godinu je ta što smo tada imali dobro zagrevanje samih guma i sada svi smo fokusirani na njihovo hlađenje, jer što su ovi pneumatici hladniji bolje je i samo prijanjanje. Ove gume su potpuno drugačije u odnosu na prošlogodišnje. Samo zagrevanje je dosta teško kako bi dostigli njihovu pravu radnu temperaturu.” kazao je Binotto.
Šef Ferrarija kazao je da je ovo jedan od uzroka zbog čega oni nemaju prave performanse.
“Pravu temperaturu guma možete da dostignete na više načina a jedan je kroz temperature samih kočnica i dobro hlađenje felni. Onda vam se otvara pitanje balansa bolida koga morate da uklopite u brzim i sporim krivinama. Zbog toga je važna i sama aerodinamika. Mislim da mi imamo bolid koji je dosta efikasan, što se vidi po brzini na pravcima, ali to ne znači da imamo bolid sa najboljim prijanjanjem.” dodao je on.