Sebastian Vettel je postavio najbolje vreme ovogodišnjih testova tokom pretposlednjeg dana.
Vettel je prvo imao seriju jako brzih krugova na mekim i super-mekim gumama, a najbolje vreme od 1m19.024s je zabeležio na ultra-mekoj komponenti. Ono što je bilo izuzetno zanimljivo je da je Vettel postavio najbrži krug i pored toga što je vidno usporio pre ciljne linije kako bi zamaskirao Ferrarijev pravi tempo. On je istu strategiju imao nekoliko puta i svaki put je i pored usporavanja imao jako brza vremena. On je tokom popodneva vozio i izuzetno konstantnu simulaciju trke, što je dodatno pozitivna stvar za Ferrarijev novi bolid.
Hamilton je bio najbliži Vettelu u poretku i njegovo vreme od 1m19.352s je postavljeno na ultra-mekim gumama u istom periodu dana kada i Ferrarijev vozač.
Ocon je bio treći za Force Indiju takođe na ultra-mekim gumama, dok je Kvyat bio četvrti i pored izletanja u krivini 5 tokom jutarnjeg dela sesije.
Magnussen je bio peti za Haas ispred Ricciarda u Red Bullu. Australijanac je svoj najbolji krug postavio na mekim gumama, a pred kraj dana se fokusirao na uvežbavanje pit-stopova.
Tragična testiranja McLaren Honde su se nastavila i danas. Vendoorne se dva puta zaustavljao na stazi zbog problema sa elektronikom, ali ekipa barem ovoga puta nije morala da menja motor. On je bio sedmi na ultra-mekim gumama sa 2.3 sekunde zaostatka za Vettelom.
Bottas je preuzeo Mercedesov bolid tokom popodneva od Hamiltona i bio je osmi. Sauber je takođe podelio program između svojih vozača, pa su Wehrlein i Ericsson bili deveti i jedanaesti. Između njih se ugurao Palmer u Renaultu, a poslednje dve pozicije su pripale Massi i Strollu koji su podelili dužnosti u Williamsu.