Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Ferrari odlaže uvođenje nove specifikacija agregata dok ne reši probleme sa pouzdanošću?

Ferrari Media Centre/Ferrari Press Office

Od ove sezone u Formuli 1 važi pravilo o zamrzavanju razvoja agregata.

Od 2022. timovi nemaju pravo da puno razvijaju svoja agregat, jer njegov dizajn za ovu sezonu prijavili su odmah posle zimskih testova. Za sada dozvoljene su male margine u kojima je moguće napredovati kao i korekcije za slučaj pouzdanosti dok je razvoj dozvoljen u električnom delu a njegovo zamrzavanje stupa na snagu 1. septembra.

Kako piše Formu1a.uno, Ferrari će morati da preispita svoje unapređenje na ERS sistemu zbog problema koje imaju sa drugom specifikacijom agregata. Ovaj izvor navodi da je pitanje koliko će italijanski tim imati vremena da radi na električkoj strani motora jer je dosta napora ulaže u rešavanju trenutnih problema a stanje Leclercovog agregata mogli bi da bude poznato danas posle detaljih analiza.

Inače, Ferrari je još pre početka imao u planu da odradi jednu vandrednu zamenu agregata, pa umesto dozvoljenih tri već se opredelo da ugradi četiri pogonske jedinice kako bi imao više agresivniju strategiju. Zbog problema sa pouzdanošću ovo znači da će tim iz Maranela morati da upotrebi bar pet agregata, što donekle podseća na Mercedesovu taktiku iz prošle sezone kada su imali više motora u rotaciji i mogli su da voze agresivnije.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

2 Comments

  • Zato treba svaka zamena motora da vuče kaznu tj. da se startuje sa začelja. A ne kao sada samo 4 motor vuče takvu kaznu a svaki sledeći minus 5 pozicija

Leave a Reply