Tim iz Maranela je u jednom periodu kasnio sa razvojem bolida.
Italijanska ekipa je imala dobar početak sezone, ali prilikom dolaska u Evropu Ferari je spremio novi paket sa unapređenjima koji nije ispunio očekivanja. Od tada, tim nije donosio mnogo delova u letnjim mesecima, već je prvi deo svog novog paketa spremio u Monci pa kasnije u Ostinu. Od tada, Šarl Leklerk i Karlos Sajnc dobili su mnogo više tempa u svom SF-24, što im je omogućilo da dođu do pobeda i drugog mesta u konkurenciji konstruktora.
Ferari je za potrebe VN SAD doneo svoje fleksibilno prednje krilo, koje je još ranije bilo spremno ali je čekalo odobrenje od strane FIA-e. Na ovaj način tim je rešio probleme sa preupravljanjem u brzim krivinama i podupravljanjem u sporim.
“U jednom momentu bili smo frustrirani jer smo čekali odluku FIA-e kada su rešili da uvedu kamere.” kazao je Frederik Vaser a prenosi Motorsport.com. “Bili smo ubeđeni da nećemo dobiti zeleno svetlo. Ali mi smo dobili zeleno svetlo. Zbog toga smo izgubili jedan ili dva meseca. Teško je, jer kada imate pravilo o ograničenju budžeta onda morate da napravite izbore. To znači kada ste uvereni da neke stvari neće biti dozvoljene, onda krenete da razvijate nešto novo, onda vam to uzima vreme u vazdušnom tunelu. Ali, to je bila naša odluka.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.