Italijanski tim nastavio je sa kadrovskim pojačanjima, angažujući nekoliko tehničara iz Breklija, čije je sposobnosti dobro poznavao tehnički direktor Loik Sera.
Iako ne spadaju u najzvučnija imena Formule 1, reč je o stručnjacima sa vrlo konkretnim znanjima, posebno korisnim za unapređenje procesa u oblastima simulacija i rada u vazdušnom tunelu, gde u Maranelu i dalje postoji prostor za napredak.
Kako prenosi italijanska verzija Motorposport.com, poslednjih dana već se govorilo o dolasku Šaida Farzanda, specijaliste koji je početkom 2023. postao viši inženjer za performanse i simulacije u Mercedesu. Farzand je radio u okviru grupe za modelovanje pneumatika, koja je imala sve značajniju ulogu u razumevanju optimalnog radnog opsega Pirelijevih guma još u virtuelnoj fazi razvoja. Tokom sedam godina provedenih u Velikoj Britaniji stekao je veliko poverenje Loika Sere, koji ga je želeo u Maranelu zbog njegove specifične ekspertize i dubokog poznavanja simulacionih alata.

Uz njega, Ferariju se pridružila i Đulija Zopini, koja je pre nešto više od mesec dana ušla u sektor sportskog menadžmenta, pojačavši tim na čijem je čelu Dijego Tondi. Tridesetogodišnja inženjerka iz Duevila u provinciji Vićenca, diplomirala je vazduhoplovno inženjerstvo u Padovi, magistrirala aeronautiku na Politehničkom univerzitetu u Milanu a potom doktorirala na Tehnološkom univerzitetu u Delftu u Holandiji, kao član Evropskog istraživačkog saveta.
Zopini se u svom radu specijalizovala za merenje, razumevanje i kontrolu poprečnih nestabilnosti strujanja vazduha, sa ciljem smanjenja aerodinamičkog otpora. Radila je na naprednim prostorno-vremenskim merenjima ovih pojava u niskoturbulentnim vazdušnim tunelima, oblasti koja predstavlja osnovu razvoja novih, agilnijih bolida, posebno uoči velike tehničke revolucije koja Formulu 1 očekuje 2026. godine.








