Ohrabrujuće forma Ferrarija na poslednjim trkama u Ostinu i meksiku navele su tim iz Maranela da napravi manje izmene od prvobitno planiranih na bolidu za sezonu 2026. a to tvrdi italijanska “La Gazzetta dello Sport” a prenos PlanetF1.com.
Prethodno je objavljeno da će Projekat 678, bolid koji će naredne godine voziti Šarl Lekler i Luis Hamilton, imati revolucionaran dizajn pogonske jedinice. Međutim, uspešne performanse SF-25 u različitim uslovima opterećenja tokom poslednjih trka otklonile su mnoge dileme koje su inženjeri još uvek imali u vezi sa finalnim odlukama za novu sezonu.

Zahvaljujući stabilnosti i konzistentnosti bolida, Ferrari je odlučio da se fokusira na evoluciju a ne revoluciju u razvoju vešanja Projekta 678. Umesto velikih promena, tim će zadržati sadašnje rešenje koje je pokazalo potencijal, posebno nakon uvođenja nove verzije zadnjeg vešanja na VN Belgije. Kako navodi “La Gazzetta dello Sport”, promenjeni će biti samo elastični odzivi komponenti, poput torzionih šipki i amortizera koji kontrolišu visinu bolida od tla.
Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.








