Svi timovi u šampionatu saglasni su oko određenih promena tehnilkog pravilnika kako bi bili u mogućnosti da privuku više sponzora.
U poslednjih nekoliko godina sponzori igraju veoma značajnu ulogu u Formuli 1, pa se tako timovi žestoko bore kako bi ih što više privukli. Upravo, na sastanku Strateške grupe to je bila jedna od glavnih tema. Pet timova imalo je određene predloge oko izmena izgleda šasije kako bi na tom mestu mogli da novim sponzorima ponude marketinški prostor.
Zbog toga će određeni elemnti na boku šasije biti niži, kako bi imali bolju uočljivost. Takođe, promene će pretrpeti i zadnje krilo koje bi trebalo da bude jednsotavnije a sve ove izmene ugovorene su sa tehničkom grupom.
Takođe, bilo je i diskusije o jednostavnijim prednjim krilima, gde bi takođe moglo da se doda ima sponzora, ali se na kraju od toga odustalo jer postoji bojaznost od smanjenja aerodinamilkog uticaja. Bilo je i reči o mogućem povratku “ajkulinog peraja” ali za sada još nije odlučeno po ovom pitanju.