Privremeni šef Ferarija Žerom d’Ambrozio osvrnuo se na radio komunikaciju Luisa Hamiltona tokom VN Austrije, u kojoj se činilo da sedmostruki šampion nije zadovoljan strategijom tima, tačnije tajmingom drugog ulaska u boks.
Britanac je u tom trenutku prijavio da su mu gume u dobrom stanju i tražio da produži stint a kada mu je trkački inženjer Rikardo Adami javio da uđe na servis, kratko je odgovorio da ne žali da stane.
Međutim, Luis Hamilton je posle trke objasnio o čemu se radilo.
“Iskreno, nisam znao koliko krugova je ostalo.” izjavio je Britanac za Crash.net. “Tempo nije izgledao sjajno, ali sam imao osećaj da mogu da nastavim još malo.”

Žerom d’Ambrozio, koji je u Špilbergu menjao Frederika Vasera, objasnio je da Ferari nije radio ništa van standardne strategije.
“Mislim da je bila u pitanju samo nijansa, da li da se ostane na stazi još mali broj krugova” kazao je on. “Nema tu ničeg van uobičajenog. U Austriji je sve pitanje optimizacije strategije. To je upravo ono što smo radili s oba vozača. Meklareni su bili daleko ispred a Džordž Rasel znatno iza. Našli smo se između njih sa oba bolida i sledili standardnu, optimalnu strategiju. Najlogičnije rešenje. Vozači će uvek preispitivati odluke. To i treba da rade, oni su trkači, takmičari i žele najbolje. Ali na kraju, brojke su pokazale da smo uradili ono što je imalo najviše smisla.”
Hamilton je mogao ići na jedmno stajanje. Prvi stint na Midium 30 krugova umesto 26 i onda drugi na Hard preostalih 40 krugova. Ako Midim može 30, Hard bi morao moći 40 (i bolid je lakši, guma utrljana u stazu, to sve pomaže) ali nisu hteli da pretekne drugi Ferrari koji je bio na nijansu brži u kvalifikacijama. To je timpovima presudan faktor za kasniji odabir strategija.
Da su se dosadasnje strategije pokazale ne odlicnim nego dobrim onda moze da se kaze u redu. Na zalost do sada su se pokazale katastrofalnim koje su u mnogim godinama do sada dovodile do udaljavanja od titule. Menjajte stratege, a na vozace.