Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Briatore planira da se Alpin već od 2027. uključi u borbu za titulu

Flavio Briatore, Alpine, VN Španije 2024. / Alpine Media Centre/Renault SAS/Renault Group

Francuski tim iza sebe ima nekoliko turbulentnih godina.

Alpin je u poslednje vreme prolazio kroz velike promene u različitim fazama, kada su tim napuštali i vozači i inženjeri, ali izgleda da je ovom trendu došao kraj. Na čelo ekipe došao je čuveni i dobro poznati Flavio Briatore koji ima zadatak da vrati tim na stare staze uspeha. Prvi rez je već načinjen, a odlučeno je da Reno od 2026. prestane sa razvojem agregata i od te godine će tim koristiti Mercedesovu pogonsku jedinicu.

Tako je je Alpin na početku prošle sezone bio jedan od najsporijih bolida na gridu, ali je uspeo da u završnici podigne svoje performanse i dođe do šestog mesta u konkurenciji konstruktora. Sada, vodeći čovek tima očekuje da njegova postava može još jače i bolje.

Pierre Gasly, Alpine, VN Azerbejdžana 2024. / Alpine Media Centre/Renault SAS/Renault Group

“Naredne godine Alpin mora da uvek bude među prvih šest timova, možda čak i da se borimo za podijume.” izjavio je Flavio Briatore a prenosi Formula Planet. “Na raspolaganju imamo mnogo više vremena za testiranje u vazdušnom tunelu u odnosu na Meklaren i Ferari. U 2026. želimo da se bar na polovini trka borimo za podijume, dok u 2027. moramo biti u mogućnosti da konkurišemo za titulu.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

3 Comments

  • Pa ovaj prevarant može jos svašta da obeća,posto verovatno 2027i neće biti medj živima,ostace im priča da je moglo da bude da je on bio ziv

  • Naravno.
    Na svakoj trci nestiš po neki udes ili potkupiš sudije pa kako drugačije dotični i zna da pobeđuje.Najveći prevarant i najveća sramota F1 i istoriji

Leave a Reply