Luis Hamilton još uvek prolazi kroz težak proces prilagođavanja Ferariju, a glavna prepreka pokazala se u baš u procesu kočenja.
Nakon skoro dve decenije provedenih isključivo sa Mercedesovim motorima i Karbon Industrie kočionim sistemima, prelazak na potpuno drugačiji pogon i Brembo diskove pokazao se zahtevnijim nego što je očekivao.
Karbon Industri nudi izuzetno snažano inicijalno prianjanje kada su kočnice zagrejane, što savršeno odgovara Hamiltonovom agresivnom stilu kočenja u početnoj fazi. Ipak, razlika u karakteristikama u poređenju sa Brembo sistemima, koji pružaju postepeno i konstantno osećanje tokom cele faze kočenja stvorila je problem sedmostrukom šampionu.
“Osećaj kočenja je poput cipela koje obujete, možda nisu najbolje, ali ako vam savršeno pristaju, bolji su izbor.” objasnio je Andrea Algeri, menadžer Brembovih F1 klijenata za The Race. “Čak i ako unapredite performanse, menjate balans na koji se vozač navikao godinama. To ne znači da će uvek biti bolje za njega.”

Algeri je otkrio i da od početka sezone intenzivno radi sa Hamiltonom kako bi mu pomogao da pronađe osećaj u Ferrarijevom bolidu.
“Bilo je uzbudljivo početi saradnju sa Luisom. Naravno, imao je određene zamerke koje redovno komuniciramo, i radimo na tome da mu pružimo više komfora pri kočenju. On je bio naviknut na drugačiji materijal i drugačija podešavanja, koji pored kočnica uključuje i motorno kočenje, rekuperaciju energije i ostale sisteme. Zato zajedno sa Ferarijem ulažemo veliki pritisak da pronađemo rešenje. To je veliki izazov, ali upravo kroz ovakve situacije razvijamo proizvod i pomeramo granice.”