Mercedes je potvrdio dobru formu na Paul Ricardu, dok je Ferrari napravio napredak od juče.
Kubica je na početku sesije bio jedini vozač koji je nakon instalacionog vozio i brze krugove. Njemu su se tek nakon deset minuta na stazi pridružili Kvyat, Hulkenberg i Ricciardo.
Australijanac je držao prvo mesto sa vremenom 1m32.417s nakon prve serije krugova, a prvi iz vodećih timova na stazi je bio Gasly. On međutim nije uspeo da se domogne prve pozicije, ali je zato Bottas malo posle njega postavio vreme od 1m31.383s i prešao na vrh.
Osam stotinki sporiji od njega je bio Leclerc, iako je imao ogromnu prednost nakon prva dva sektora, dok su Hamilton i Vettel zaostajali tri desetinke.
Leclerc je u svom drugom pokušaju uspeo da sastavi bolji krug, pa je preuzeo prvo mesto sa 1m31.118s, ali ga je Hamilton nakon par minuta nadmašio za jednu stotinku.
Na samoj polovini sesije, Bottas ponovo preuzima prvu poziciju sa krugom 1m30.853s i činilo se da je zadržao odličnu formu koju je prikazao juče.
Dvadesetak minuta pre kraja su vozači montirali novi set guma, a Bottas je odmah vozio 1m30.159s čime je uvećao svoju prednost na devet desetinki.
Hamilton je uspeo da se približi na četiri stotinke, dok su Leclerc i Vettel četiri desetinke i ponovo su svo vreme gubili u poslednjem sektoru.
Red Bull sa druge strane nije imao nikakav odgovor, pa su Verstappen i Gasly zaostajali preko sekunde, a veoma blizu njih je bio Norris, koji je ponovo bio odličan u McLarenu.
Do kraja sesije su na stazi bili samo vozači iz sredine poretka. Ricciardo je u finišu došao do osmog mesta, a Sainz je bio deveti, ali je imao tri desetinke zaostatka za timskim kolegom. Prvih deset je zaokružio Raikkonen, a vozače od petog do desetog mesta je razdvajalo pola sekunde.