Italijan priznaje da je bio jako nervozan kada je Vozilo Bezbednosti izašlo na stazu i anuliralo Leclercovu prednost.
Leclerc se nakon prve runde pit-stopova našao u velikoj borbi sa Verstappenom. On je tada grčevito branio prvo mesto, pošto nije mogao da se odvoji od Holanđanin zbog problema sa podešavanjima ERS sistema.
On se kasnije ipak oslobodio, a nakon druge runde pit-stopova nije imao takvih problema i lako je stvorio prednost od oko pet sekundi.
Tek nakon što je Verstappen treći put zamenio gume, na stazu je izašlo vozilo bezbednosti. Ferrari je uspeo da odreaguje na vreme i zameni gume kod Leclerca, ali je njegova prednost bila neutralisana.
Monačanin je ipak imao odličan restart i nije bio pod pritiskom Verstappena.
Mattia Binotto je sa druge stane bio jako nervozan na Ferrarijevom pit-wallu u tom periodu.
„Odlučili smo da ostanemo na stazi kada je Verstappen treći put promenio gume. Imali smo simulacije i proračune i oni su nam govorili da bi Max morao da nadoknađuje dve sekunde po krugu, što je bilo previše. Ipak, Charles je nekako uspevao da sačuva gume i imao je dobar osećaj u bolidu. Zato je odlučeno da ostanemo na stazi i konsolidujemo poziciju. Na kraju smo imali malo sreće. Ja umalo nisam dobio srčani udar. Jer u trenutku je prednost pala na nulu i to u trenutku kada smo imali stabilnu situaciju. I sve to samo 10 krugova pre kraja. Bilo je … neverovatno“, izjavio je Binotto.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.