Izgleda da se u francuskom timu spremaju određene promene.
Tim iz Enstona nije imao onakav početak sezone kakav je i sam očekivao, pa su tako njihovi vozači sakupili samo 16 poena na pet održanih trka. Jedno je sigurno – novi bolid trenutno ne može da drži priključak za vodećom četvorkom, a pored toga Alpine je na kraju prošle godine napustio Fernando Alonso koji ove sezone beleži sjajne rezultate sa Aston Martinom.
Prema navodima Formu1a.uno prvi čovek francuske ekipe Laurent Rossi ima nameru da zameni Otmara Szafnauera jer nije bio zadovoljan njegovim učinkom. Tako je on prema ovim informacijama mesto šefa tima ponudio Mattiji Binottu, koji izgleda da nije prihvatio ovaj poziv. Tako se kao druga opcija spominje i nekadašnji šef Renaulta, a kasnije i McLarena Eric Boullier.
Za sada nema potvrde ovih informacije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Prvu trku dam pogledao davne 1980 za reno su te godine vozili Rene Arnu i Žan Pjer Žabuj.Moj otac je prvi reno kupio u Berlinu davne 1974 R12, 1984 u Novom Mestu je kupljen nov R11 GTL.Danas ja i ćerka vozimo renault clio 2 kom, sin je prodao reno megan.Fan sam Renoa od te prve trke koju sam odgledao tada na RTZ -u.Pamtim Prosta, Edi Čivera, Dereka Warvika, Patrika Tambeja itd…Žabuj je bio i inžinjer ,zamislite danas Njuvija u trci.” Žuti čajnici ” su i tada bilo jedini veliko serijski proizvođač auta.
Aston Martin nije jedanput pobedio na Le manu.
To je za poštovanje što ti voziš godinama Renault.Ali je tema kako je to Am sila za Renault.Nikako sramota je staviti u istu rečenicu AM sa Ferrarijem ,Mercedesom i svakako Renaultom.Reno da je samo hteo mogao je da kupi Am cena nilakva.
Reno je po svemu iznad AMa.
Koliko god da je pobedio u Lemanu .U F1 je nula .
I dalje tvrdim da je Reno gigant koji može da se nosi i nosi se sa gore navedenim velikanima a AM svakako nije taj velikan.
Kada pbediš Ferari i Porše na Le Manu.Nisi Opel ili Folksvagen.Sećam se jedne reportaže AMuS iz druge polovine osamdesetih gde jedan stariji čikica pred nekim kalupom pravi ručno prednji blatobran.Stani pred jedan AM,može i iz osamdesetih i sve će vam se reći.
Čekaj pa i Mclaren je jednom pobedio Ferrari na Lemanu.Pa.sta po tome.je.bolji.
Koliko vredi taj Am koliko auta pravi.Pa kupio ga je L.Stroll za koliko stotinu miliona dolara.I opet spominješ instituciju.Am je u F1 velika nula
Po pobedama i titulama vodu ne može da ponese Renaultu.A o tim starim modelima što pričas zahvalnost isključivo filmskoj industriji
RENAULT je institucija za Am.u svemu.
Cenim Renault iz razloga što prodaje aute za malog čoveka a ima srceda se bori sa Mrc,Fera,Ast,Mart to su imena za svaki respekt.Pamtim vremena kada su gledali u Renoov izduv. Ciljevi postoje ali ljudi su pogrešni.Alonso je za Otmara PAPA.
Zašto je Aston Martin ime za svaki respekt??
Ove ostale pa i ajde al sta je to AM napravio dal u F1 fal ovako.Naju ni svoj motor za F1 a osim filmova 007 i reklame ništa nisu ni napravili.
Renaul je institucija za njih.
Trebao si ga Rosi odmah najuriti iz tima čim je ušao u sukob sa Alonsom.Al dobro,ovo su odlične vijeste za nas navijače Reanulta.Nadam se da će do ljetne pauze Šrafciger koji je jedini krivac za sve loše što se dešava u timu od kada je on došao na čelo,leteti iz Renaulta.Ali šteta je već učinjena,zasrao je dosta toga.Treba se pod hitno riješiti i Ocona i tražiti prvoklasnog vozača za njegovu zamjenu.
A informacije kažu da je baš Rosi zasrao jer on isporučuje motore i Sasiju.a svi znamo kakvi su i jedno i drugo.