Oba vozača tima iz Milton Kinsa su u poslednji momenat uhvatila zadnji voz za izlazak na pitlejn.
Max Verstappen je i pored problema sa DRS sistemom uspeo da pobedi na VN Španije, ali jedan detalj tokom nedelje nije prošao neopaženo. Naime, na 40 minuta pre starta FIA otvara pitlejn za izlazak bolida kako bi mogli da izvezu instalacione krugove i poređaju se na startnoj rešetki ali je Red Bull odlučio da svoja oba vozača izbaci samo 8 sekunde pre zatvaranja ovog prozora. Pravila nalažu da ukoliko sam vozač zakasni sa ovim izlaskom neće moći da startuje sa grida već upravo iz pitlejna.
Red Bull je ovo kašnjenje pravdao proveravanjem DRS-a na oba automobila jer su se sa ovim sistemom mučili i tokom kvalifikacija. Ipak, kako je ranije naveo Auto Motor und Sport možda iza ovoga stoji kompleksija priča a to je štelovanje temperature goriva. Inače prema propisima minimalna temperatura goriva pre početka trke mora da bude 26 stepeni, ali prema izmenjenoj regulativi ona sada mora da bude za 10 stepeni niža od temperatura vazduha merenoj 2 sata pre početka trke jer su trke u Majamiju i Barseloni bile izuetak zbog pretoplih vremenskih uslova. Da pojasnimo, što je gorivo hladnije to su njegove performanse bolje.
Zbog toga šef Ferrarija sumnja da je ovde bilo određenih radnji vezanih za temperaturu goriva, ali nije u stanju da potvrdi.
“Ne znam šta se tamo dešavalo u ovo vreme, ali mogu da zamislim da je to imalo veze sa temperaturom goriva. Možda su pokušavali da zagreju rezervoar, ali temperatura goriva mora da bude konstatno niža za 10 stepeni tokom celog vikenda. Mogu samo da verujem FIA-i.” kazao je šef Ferrarija.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.