Šef italijanske ekipe govorio je na gala večeri koja ujedno označava i kraj zvanične sezone za tim iz Maranella.
Ferrarijev bolid biti će temeljno izmjenjen do 11. februara, kada treba da bude predstavljen javnosti. Govoreći na svečanoj večeri ekipe, koja ujedno označava i kraj sezone, Binotto je rekao kako će Ferrari verovatno biti prvi od deset timova koji će predstaviti bolid za 2020. godinu.
Ipak, on tvrdi kako će tim vreme između predstavljanja bolida i početka zimskih testova iskoristiti da radi na pouzdanosti bolida. Po njemu, razlog je taj, što će bolid imati dosta drugačiju aerodinamiku i značajno revidiran motor:
“To će se zasnivati na onome što smo naučili ove godine, tako da naš bolid neće biti najbrži na pravcima, ali će imati značajno veći aerodinamički potisak. Ne kažem da ćemo kopirati ostale, nego ćemo se prilagoditi ponašanju pneumatika, koji će sljedeće godine ostati isti.”
Što se tiče motora, on je bio najjači na gridu u sezoni 2019. ali je izazvao mnogo polemika:
“Pogonska jedinica biće značajno izmjenjena u idućoj sezoni, čak i sa arhitektonskog stanovišta, posebno u gornjem delu. Uprkos krutosti propisa iz 2014. mi smatramo da ima još mnogo prostora za unaprijeđenje motora i samog bolida.
Binotto je ovih dana potvrdio i informaciju kako je Ferrari od početka hibridne ere pojačao svoj motor za čitavih 100 KS u odnosu na konkurente. On tvrdi kako je Mercedes na početku 2014. godine, imao čitavih 80 KS više od Ferrarija. Sada, Binotto tvrdi kako Ferrari ima u svom motoru nekih 20 KS više:
” U vreme kad motori postaju sve sličniji 20 KS je jako mnogo i može vam doneti veliku prednost i u kvalifikacijama i na stazi. Ja sam lično ponosan na takav razvoj događaja. Sećam se te prve hibridne godine, razmak u odnosu na Mercedes bio je ogroman. Napornim radom kompetne fabrike u Maranellu smanjili smo razmaku i popunili ovu prazninu.”