Prvi čovek ovog tima pričao je o planovima za narednu sezonu.
Već od 2026. tim StakeF1 i zvanično će postati fabrička ekipa Audija, koja posle nekoliko godina najave, tranzicije i zvanično dolazi u Formulu 1. Nemački proizvođač se ovoga puta opredelio da radi na razvoju i proizvodnji sopstvenog agregata koji je dizajniran po novim pravilima, a prema rečima šefa ekipe, oni neće imati najjaču pogonsku jedinicu.

“Pravljenje pogonskih jedinica, ja to znam dobro jer sam inženjer, je mnogo kompleksnije i komplikovanije nego kada sve to posmatrate kao gledalac.” izjavio je Matija Binoto a prenosi Motorsport.com. “Sada, ulazimo u najnapredniju fazu koja nikada ranije nije rađena. U teoriji, nalazimo se na najtežem nivou, iako je početna tačka uvek sam motor. Moramo da promenimo kulturu agregata i to neće biti lako. Fokusiramo se na sebe. Znamo da 2026. neće biti naša godina u kojoj nećemo biti na vrhu. Nećemo imati najjaču pogonsku jedinicu, ali put kojim idemo verujemo da je pravi. U to sam uveren.”
Ova ce Audia da povuce u provaliju ko sto je uradio sa Ferrarijem ni dan danas nemogu da se povrate
Apsolutno se slažem, Binoto je poklonio drugu titulu Maksu, kao što je FIA Maksu poklonila prvu, Njui treću a Meklaren četvrtu.
Maks ako ove godine osvoji biće prvi put svojom zaslugom bez Njuija.
A Binoto… možda ima srpske gene, gde god dođu na visoku poziciju pokažu da i dno ipak ima rupu.