Prema prvim navodima ne ide sve tako glatko za novog nemačkog proizvođača.
Audi je pre skoro godinu dana najavio svoj ulazak u Formulu 1, pa je tako počeo sa izgradnjom nove fabrike za proizvodnju agregata i protom počeo proces preuzimanja tima Saubera. Izgleda da su ova dva projekta još u zasebnoj fazi, pa je moguće videti da u Hinvil stižu novi ljudi koji bi ojačali strukturu trkačkog tima dok se u Nojbergu uveliko radi na novom agregatu.
Kako navodi Formu1a.uno, postoji određen zastoj u razvoju pogonske jedinice u odnosu na konkurenciju, gde je prototip jedinice za sagorevanje testiran na kraju prošle godine dok su Mercedes i Red Bull to već obavili prošlog leta. Slična situacija je i sa konstantnim testiranjem jedinice za sagorevanje, električnog motora, baterije i kontrolne jedinice koje je predviđeno za kraj ove godine dok je Ferrari sa ovom fazom počeo još pre nekoliko nedelja. Zbog toga, stiče se utisak da Audi sa svojim projketom agregata kasni oko 6 do 8 meseci.
Jedan od razloga za ovakav razvoj situacije mogao bi da bude jer nemačka kompanija još uvek radi na izgradnji svoje fabrike, pa tako ni postrojenja za testiranje motora nisu po F1 standardima. Sa druge strane veruje se da će Audi moći da nadoknadi ovaj zaostatak, jer će po pravilima imati na raspolaganju 10 miliona dolara više u odnosu na konkurenciju za 2024. godinu.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.