Prema prvim GPS podacima ovaj nemački sajt sugeriše da je italijanski tim izgubio snagu na pravcima.
Kako se još ranije špekulisalo Ferrari je pomak na svojoj pogonskoj jedinici napravio još za VN Kanade, ali su svi rivali ovo stanje priznali tek kada je karavan stigao u Austriju. Tada je italijanski tim pokazao svoju novu moć, pa je na pravcima bio znatno brži od Merecdesa, koji jednostavno nije mogao da parira crvenim bolidima. Tada je Ferrari svoja unapređenja obajsnio kroz fenomen efikasne aerodinamike i pametne isporuke snage, odnosno kroz dugačiji protok snage koje dolaze kroz baterije i kao i mešanje goriva sa uljem kroz agregat.
FIA je posle niza reakcija od strane Merecdesa i Renaulta obajsnila da je Ferrarijev bolid legalan, kao i da je snaga koja je dolazila kroz bateriju uvek davala propisanih 4MJ. Upravo to je Italijanima na trkama od VN Austrije pa do VN Italije davalo prednos od 0.3s do 0.5s u odnosu na Merecdes, ali kako AMuS navodi ta moć je nestala u Singapuru.
“Mi to jasno možemo da vidimo na našim GPS merenjima.” kazao je šef Renaulta Cyril Abiteboul o padu Ferrarijeve brzine na pravcima.
U Rusiji Vettel je uspeo da posle odrađenog servisa obiđe Hamiltona na stazi, ali je posle jedne greške dozvolio Britancu da mu se približi i na kraju obiđe. Ipak, šef nemačkog odelenja Andy Cowell veruje da Ferrari ipak ima jači agregat:
“Oni su u Rusiji imali više snage u drugom i trećem sektoru.”
Da li je Ferrarijeva snaga nestala ili je u pitanju nešto drugo, ostaje da se vidi, ali jasno je da su stvari krenule na gore kada je FIA rešila da stavi još jedan dodanti senzor na Ferrarijevoj bateriji koji prati isporuku snage kroz sistem. Tim iz Maranela je jedini tim koji koristi dve baterije za povraćaj energije.