Šef nemačke ekipe priznao je da njihovi bolidi pate od prevelikog pregrevanje pneumatika.
Lewis Hamilton zabeležio je ubedljivu pol poziciju na otvaranju sezone u Melburnu, ali je na kvalifikacijama u Bahreinu imao zaostatak od 0.262 sekunde za vodećim Sebastianom Vettelom. Toto Wolff je juče izjavio da je staza Sakir jedna od najtežih za italijanskog proizvođača guma Pirelli, što svakako ne ide na ruku Mercedesu, koji se kao i prošle godine ponovo muči sa održavanjem mekih komponenata u životu.
“Još od samog početka rekao sam da će ova sezone biti mnogo teža za nas, pre svega zbog Ferrarija i Red Bulla. Tako je danas bilo, posebno na ovoj stazi u Bahreinu koja je dosta abrazivna i veoma topla, zbog čega se mi dosta mučimo. Na mekim gumama naš tempo je mnogo bolji, ali čim pređemo na super meku onda dolazi do pregrevanja zbog čega gubimo na prijanjanju.” kazao je Toto Wolff.
Nemački tim se tako našao u sličnoj situaciji sa kraja prošle sezone, a sada super meka guma ima iste one karatkteristike kao ultra meka komponenta iz 2017. Zbog toga Toto Wolff potvrdio je da W09 preneo neke bolisti od svog predhodnika:
“Prošle godine mučili smo se na nekim stazama. To je bio Monako, malo u Budimpešti, Sepangu kao i Singapuru. Ove godine uradili smo dobar posao ali izgleda da sve ne može da bude perfektno. Bahrein je za nas bio dosta uspešan ali izgleda da rivali umeju da nas iznenade. Novi bolid je drugačiji od prošlogodišnjeg, ali prenosi određeni DNK zbog čega nam se dešavaju određene stvari.”