Ova sezona za Maksa Verštapena gotovo sigurno neće doneti petu uzastopnu titulu svetskog šampiona.
Uprkos njegovom talentu, Red Bulov RB21 više nema ni brzinu ni konzistentnost da se nosi sa Meklarenom MCL39, kojim Oscar Pjastri i Lando Noris dominiraju na stazama. Holanđanin trenutno zaostaje 97 poena za Australijancem i 88 za Britancem, pa mu treće mesto u poretku deluje kao realnost.
Ni u šampionatu konstruktora situacija nije bolja, Red Bul je četvrti i teško da može da parira Ferariju ili Mercedesu sve dok drugi vozač, Juki Cunoda, ne uspeva da se približi rezultatima timskog kolege. Ipak, Verštapen je na Hungaroringu potvrdio da će ostati u Red Bulu i 2026. godine, iako se prethodnih meseci spekulisalo o mogućem prelasku u Mercedes, priče koje sam vozač nikada nije zvanično potvrdio.

Ulazak u novu eru donosi i novu strukturu, sa Lorenom Mekiesom na čelu tima. Da li je reč o željenom osveženju ii ne ali i sam Verštapen smatra da je ekipi potrebna reorganizacija:
“Tim je i pre mog dolaska prolazio kroz fazu obnove, pre nego što je dostigao vrhunac. Sada opet osećam da postoji potreba za tim procesom, da se malo restrukturišemo i bolje razumemo situaciju. To, naravno, traži vreme, ali nadam se da ga neće biti previše. Mentalitet tima je oduvek bio takav da se iz padova vraćamo još jači, pa nisam zabrinut.”