Sedmostruki svetski šampion i Ferari su delovali odlično na otvaranju vikenda u Velikoj Britaniji.
Timove i vozače je kao što se prognoziralo dočekalo lepo vreme na Silverstonu. Na prvoj sesiji smo ponovo imali par mladih vozača koji su dobili priliku da se oprobaju u bolidima Formule 1. Tako je Lindblad menjao Cunodu u Red Bulu, dok Aron vozio Zauber umesto Hulkenberga
Noris je odmah na početku vozio brzi krug i njegovo prvo vreme je iznosilo 1m28.645s, ali ga je ubrzo nadmašio Rasel sa 0.075s bojim krugom.
U tim trenucima su praktično svi koristili srednje-tvrde gume, a nakon desetak minuta se na vrhu poretka našao Hamilton sa 1m28.380s, a nedugo zatim je Noris postao prvi koji je vozio brže od 88 sekundi sa 1m27.991s.
Međutim, kao posle prve runde krugova se nije tu dugo zadržao pošto je Rasel ponovo bio marginalno brži.
Nakon dvadesetak minuta se vremena ponovo počela da padaju u kontinuitetu pa su se na vrhu smenjivali Rasel, Loson Lekler i Hađar.
Nakon toga je usledio jedan mirniji period, a Verstapen je sredinom sesije prvi montirao meke gume, ali nije uspeo da se domogne vrha pošto je zabeležio treće vreme, desetinku iza Hađara.
Noris je međutim na mekoj komponenti uspeo da postavi prvo vreme, ali je bio svega desetinku ipo brži od Rejsing Bulsa.
Potom je Pjastri vozio 7 stotinki brže, a onda se Lekler izdvojio na čelu sa 1m27.095s i pored gužve na stazi koju je morao da izbegava.
Potom je Hamilton vozio 1m26.892s u tek svom drugom krugu, nakon što mu je prvi propao, a Noris i Pjastri su uspeli da se uguraju između njega i Leklera.
Do kraja sesije se sve svelo na testiranje trkačkog tempa pa je Hamilton pred domaćom publikom ostao najbrži ispred Norisa, Pjjastrija i Leklera.
Rasel je bio blizu iza njih na četvrtom mestu, dok je Hađar bio odličan šesti. Albon je bio sedmi u Vilijamsu, Loson osmi u drugom Rejsking Bulsu, dok su Antoneli i Verstapen kompletirali prvih deset.