Izgleda da je tim iz Milton Kinsa ranije uložio primedbu.
Pred početak VN Las Vegasa vladajuće telo izbacilo je još jednu tehničku direktivu u kojoj se timovima zabranjuje izvršavanje određenih radnji na podu bolida, odnosno na dasci od titanijuma koja se nalazi na srednjem delu.
Naime, Auto Motor und Sport je bio prvi koji je pisao o ovom problemu, da polovina ekipa sa grida ima ovakav pristup za bolju zaštitu kliznih blokova na podu bolida, uključujući Ferari, Mercedes i Has. Naime, ovaj izvor navodi da su oni zavrtali zadnji deo kliznog bloka i na taj način stvarili jastuk i tako zaštitili sam pod od oštećenja. Ovaj pod, odnosno daska od titanijuma, se nakon trke meri njena debljina i ukoliko je manja od dozvoljene mere propisane pravilnikom (10mm), bolid može biti diskvalifikovan a to se desilo 2023. godine baš Luisu Hamiltonu u Šarlu Leklerku na VN SAD.
Svi znamo da performanse ove konfiguracije bolida puno zavisi od performansi poda, pa tako što je automobil niži on može da proizvede dosta prianjanja. Auto Motor und Sport javlja da je FIA nedelju dana pred početak trke u Las Vegasu obavestila timove da ova radnja više neće biti dozvoljena.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.