U popodnevnoj sesiji imali smo i dva incidenta.
Što se tiče drugog treninga redovni vozači preuzeli su svoje obaveze u bolidima, dok je sunce polako zalazilo a reflektori su bili upaljeni. Tako je temperatura staze bila 35 a vazduha 27 stepena.
Svi vozači osim Logana Sargeanta su odmah izašli na stazu i krenuli sa radom na medijum pneumatiku dok je Valtteri Bottas jedini koristio tvrdu komponentu. Posle uvodne runde krugove George Russell imao je najbolje vreme od 1m25.906s ispred Daniela Ricciarda i Kevina Magnussena, dok je Logan Sargeant jedini krenuo da radi sa mekim pneumatikom. Već posle devet minuta izbačena je crvena zastava jer je u ogradi završio Carlos Sainz. Vozač Ferrarija izgubio je kontrolu na izlazu iz druge krivine, što ga je odbacilo u zaštitnu ogradu.
🚩 RED FLAG 🚩
Carlos Sainz goes spinning off into the barriers at Turn 3
Driver has exited the car and is OK#AbuDhabiGP #F1 pic.twitter.com/uXz65uC5VX
— Formula 1 (@F1) November 24, 2023
Trening je nastvaljen na 25 minuta pre kraja a velika većina vozača je rešila da koristi meke pneumatike. Ipak, posle samo par minuta usledio je novi prekid jer je i Nico Hulkenberg završio u ogradi, pošto je izgubio kontrolu nad svojim Haasom a sudije su ponovo izbacile crvenu zastavu. Redari su brzo sklonili oštećeni bolid, a vozačima je na raspolaganju ostalo još oko 16 minuta do kraja.
Od tada mogli smo da vidimo kako su pojedini timovi rešili da koriste i meku i meidjum gumu. Tako je na samom kraju najbolje vreme imao Charles Leclerc koji se mekom komponentom uštopovao krug od 1m24.809s i bio ispred Landa Norrisa i Maxa Verstappena. Četvrti je bio Valttari Bottas, jedini koji je radio sa tvrdom komponentom, dok je Sergio Perez zauzeo petu poziciju. Šesto mesto pripalo je Georgeu Russellu, sedmo Guanyu Zhou, osmo Lewisu Hamiltonu, deveto Pierreu Gaslyu i deseto Oscaru Piastriju.
Rezultati drugog treninga za VN Abu Dabija:
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.