Italijanski tim je testirao novu konfiguraciju krila koje ima samo jedan vertikalni srednji oslonac.
Sa novim dizajnom zadnjeg krila Ferrari želi da poboljša protok vazduha na zadnjem kraju SF-23, ali su se pojavili problemi sa DRS sistemom na zadnjem danu testiranja. Posle toga, tim iz Maranela je probao ovaj deo i na prvom treningu za VN Bahreina ali je ono pokazalo velike oscilacije, zbog čega je doneta odluka da se ono ne upotrebi.
Jock Clear, čovek koji trenutno je na funkciji vozačkog instruktora Charlesa Leclerca kazao je da je razlog za ovakav razvoj događaja ograničeno testiranje na stazi.
“Mislim da je zadnje krilo sa dva vertikalana stuba nasleđeno iz prošle godine, isprobano je i radi kako je očekivano.” kazao je on a prenosi Motorsport.com. “Što se tiče verzije sa jednim vertikalnim stubom, mi njega nismo krenuli da razvijamo sve do kraja prošle sezone, a na njemu smo možda radili samo mesec dana. Tako da je ono i dosta mlado. Iz razvojnog ugla, ono je korak napred. Prelaz na verziju sa jednim stubom bi nam očistio kretanje vazduha na zadnjem delu bolida.”
I pored toga što rana verzija ovog dela još nije za upotrebu na trkačkom vikendu, Ferrari ne odustaje od daljeg razvoja.
“Kao i za sve delove, tako smo i ovaj morali da stavimo na bolid i da ga isprobamo.” dodao je Clear. “To smo uradili na testu i ponovo na treningu za VN Bahreina i to proces stalnog razvoja. Nema ništa neverovatno oko toga. To je nešto što ćemo forsirati i za sada po onome što smo videli sve je veoma pozitivno. Verovatno će se ovo krilo opet pojaviti na našem bolidu.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.