Savetnik Red Bulla bio je iznenađen činjenicom da ovi timovi još uvek imaju probleme sa poskakivanjem.
Prošle sezone je fenomen poskakivanja bolida bio problem za ceo grid, ali su neki timovi uspeli da se brže i bolje prilagode. Mercedes je bio jedan od onih kojima je trebalo puno vremena da nađe pravo rešenje, a FIA je još na polovini 2022. rešila da za ovu godinu podigne visinu zadnjeg dela poda bolida za 15mm.
Prema rečima Helmuta Marka ovaj problem nije kompletno nestao jer je poskakivanje još uvek prisutno kod bolida Ferrarija i Mercedesa.
“Iznenađujuće, ali oba tima ponovo pate od poskakivanja.” kazao je savetnik tima iz Milton Kinsa za OE24. “Oni su odradili neka sitna podešavanja na šasiji i izgleda da je sve u redu. Ali, da li oni voze sa punom snagom? Koliko goriva su imali u rezervoaru?”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Koga će pojesti. Joooj, soladžije da ih uče kqko se pra i bolid. Red bull i ove godine bez konkurencije. Tužno, pretužno. Do 2026 čabar
A kad rese poskakivanje poješće vas hahaha
Tako je prijatelju a mislim da Mercedes na testovima namerno nije pokazao svoju pravu snagu I moc motora.
Kолоко знам Р.Б. је решио поскакивање тако што је “закључао” задње вешање, при одређеној брзини, и тако спречио поскакивање. Сувише су доминантни из Р.Б.-а, а то доказује и успех Астон Мартина, тј. инжињера које су довели у свије редове, а потичу из школе Р.Б.-а. д
Gledaj u svoje dvorište i odje.. od drugih!