Italijanski tim je dosta akcenata stavio na polje pouzdanosti.
Prošle godine Ferrarijev F1-75 je pored dobre brzine pokazao da pati od loše pouzdanosti, a ona se pre svega odnosila na motor. Tako je i šef Red Bulla Christian Horner kazao da je tim iz Maranela posle katastrofe na VN Azerbejdžana primetno smanjio jačinu svoje pogonske jedinice što se kasnije odrazilo i na performanse.
Najveći problem prošlogodišnjeg Ferrarijevog agregata stvarao je turbo punjač koji je za novu sezonu doživeo izmene, a prema rečima šefa odeljenja za razvoj pogonskih jedinica Enrica Gualtierija testiranja u specijalno opremljenim postojenjima pokazala su odličan napredak, ali da je staza jedino merilo. Sa druge strane rađeno je i na drugim delovima ove pogonske jedinice, pa se tako svi nadaju da bi ona ovoga puta mogla da se upotrebi u punoj snazi.
Kako prenosi Formu1a.uno, Ferrari je već planirao da u 2023. koristi 4 motora po vozaču, što je samo jedan agregat više od dozvoljene granice. Uzimajući u obzir da ove sezone imamo 23 trke, ovaj poduhvat biće jako zahtevan za sve timove.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Njihovu pamet znamo. Iskoristiš staze na kojima se ne gubi dosta promenom motora. Pitanje koliko će motor biti konkurentan zato je prirodno da imaju bar 6 motora koji mogu da rotiraju i uvek pun gas