Tim iz Maranela imao je nekoliko inovacija na svom novom bolidu.
Ferrari je prošle nedelje prezentovao novi SF-23 za kojeg se svi u timu nadaju da će biti jednako brz i pouzdan. Takođe, ovaj bolid je imao nekoliko poboljšanja “unutar haube” a neke od njih bile su vidljive i na samoj šasiji.
Tako su primećen i dodatni otvori na bokovima bolida, do bočnih usisnika za vazduh. Ovaj otvor služi za prikljupljanje vazduha sa donje strane bočnih usisnika za vazduh i posebnim kanalom ga prebacije na gornji deo boka bolida koji već ima profilisane kanale. Na ovaj način povećeva se protok vazduha i stvara dodatno prianjanje. Ipak, sve to ne funkcioniše tako lako kako što je objašnjeno već je i tim potvrdio da je ovo jedno kompleksno rešenje.
Kako prenosi Formu1a.uno, nekoliko timova se već raspitivalo kod FIA-a gde su tražili objašnjenje za legalnost ovog S-Ducta. Sada će tehnički tim vladajućeg tela morati da odgovori na ove zahteve, ali u ranom delu sezone kao što je ovaj FIA dobija puno ovakvih upita sa obzirom da svi timovi donose razne inovacije posle zimskog perioda razvoja.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.