Italijanski tim nije uspeo da do kraja godine parira Red Bullu.
Na početku sezone Ferrari je bio vodeća ekipa, pa je tako Charles Leclerc pobedio na prve dve trke. U tim trenucima jasno je bilo da je tim iz Maranela imao najbrži bolid, ali je kasnije njihov tempo razvoja popustio što je u prvi plan vratilo Red Bull. Ferrari se od tada jako borio da parira tempu tima iz Milton Kinsa ali je bilo primetno da se mučio sa degradacijom pneumatika.
Od tada Pirellijevi pneumatici na F1-75 nisu trajali isto toliko dugo u životu kao kod RB18, što je dozvolilo Maxu Verstappenu da već u Japanu dođe do nove titule. Jock Clear, viši inženjer za performanse u Ferrariju objasnio je o čemu se radi:
“Mislim da je sve to bilo pogrešno protumačeno. Ja mislim da onim sa čime smo se mučili je bio celokupni tempo. Imamo dva vozača koji su se na početku sezone na 12. ili 13. trka navikli da se bore rame uz rame sa Red Bullom. Onda je Red Bull napravio pomak od dve desetinke, što je značilo da nismo bili u mogućnosti da dođemo do pol pozicije. Zbog toga smo morali da ih sustižemo u trci. I tada se trkate sa bolidom koji je brži od vas a to se manifestuje kroz pojavu degradacije guma. Tako da mislim da to stvarno nije veliki problem za nas.” kazao je Clear.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.