Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Leclerc i Verstappen opleli po Aston Martinovom vozilu bezbednosti

Max Verstappen i Charles LeclercMax Verstappen i Charles Leclerc na pres konferenciji nakon kvalifikacija za VN Australije

Dva rivala smatraju da Aston Martin Vantage prosto nije pogodan da vrši funkciju vozila bezbednosti na trkama Formule 1.

Tokom VN Australije su viđena dva perioda pod vozilom bezbednosti. Max Verstappen je nedugo nakon drugog restarta trke morao da odustane, a u svom intervjuu je komentarisao i brzinu kojom se bolidi kreću u trenucima kada je trka suspendovana.

Aston Martin Vantage predvodi karavan na VN Australije

Vozači su se ove godine već u nekoliko navrata žalili na brzinu vozila bezbednosti, ali danas je čini se situacija bila posebno loša.

Aston Martin Vantage je bio toliko spor da vozači nisu mogli da zagreju gume i to se odlično videlo kod drugog restarta kada je Leclerc umalo izgubio vodeći poziciju zbog podupravljanja u poslednjoj krivini.

Vozači nisu mogli adekvatno da zagreju gume pre restarta

„Video sam kako Charles podupravlja i pomislio sam da malo pustim gas i pokušam da uhvatim bolji izlaz iz krivine. Situacija sa gumama je bila grozna u tim trenucima. Vozilo bezbednosti se vuklo kao kornjača. Ne mogu da razumem zašto se na pravcima vozi 140 km/č, posebno što na tom delu staze nije bilo nikakvih problema“, izjavio je Verstappen.

Situaciju je nakon trke na zvaničnoj pres konferenciji komentarisao i Leclerc. On nije bio toliko oštar kao Verstappen, ali se složio da vozilo Aston Martina nije adekvatno.

Modeli Vantage i DBX će na nekim trkama služiti kao vozilo bezbednosti i medicinsko vozilo

„Mogao sam da gledam ispred sebe kako se taj automobil ponaša i koliko kliza u krivinama. Iskreno, mislim da vozač nije ni mogao mnogo bolje. Nisam želeo da vršim dodatni pritisak, a razmišljao sam o tome da se žalim preko radija. Tako je kako je, a nam je sa ovogodišnjim bolidima dodatno otežano održavanje temperatura u gumama u takvim situacijama“, izjavio je Leclerc.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Pa direktorat trke je naredio Majlanderu da vozi tako taj auto može mnogo brže. Vidi se da FIA gubi konce polako

Leave a Reply