Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Horner objasnio kako će da funkcioniše veza između Red Bulla i Honde u 2022.

Mark Thompson/Getty Images/redbullcontentpool.com

Od ove godine veza između ova dva brenda ućiće u novu fazu.

Japanski proizvođač rešio je da se na kraju prošle sezone povuče iz Formule 1, ali su se dosta ranije Red Bull i Honda dogovorili o preuzimanju intelektualne svojine kompanije iz Sakure, kao i način funkcionisanja sve do 2025. godine do kada traje pravilo o zamrzavanju razvoja agregata.

Na papiru stvari se neće mnogo menjati ali oba dva brenda sada čeka dug proces.

“Kao deo našeg dogovora sa Hondom, agregati će biti sklapani u Japanu, odnosno u Sakuri kao i da sva neophonda podrška.” kazao je Horner za RacingNews365.com i nada se da će ovaj dogovor ostati ovakav sve do 2025. “Nadam se tome. To je nešto o čemu pregovoramo. Trebalo bi da se od 2022. agregati i dalje proizvode u Japanu i oni bili poslati nama. Zaista smo zahvalni Hondi što nam omoćugava ovakvu podršku u našoj traziciji kao proizvođača motora. Agregate ćemo dobijati iz Japana, kao i podršku na trkama. To je naš tehnički dogovor.”

Sa druge veliki broj Hondinih članova na putu je da postane deo Red Bulovog odelenja za razvoj motora.

Od momenta kada je Honda najavila povlačenje a Red Bull objavio formiranje svog odelenja za motore, tim iz Milton Kinsa krenuo je da upošljava zaposlene iz redova japanske kompanije uključujući i vođe projekta.

“Svi Hondini članovi će do kraja febuara postati deo Red Bulla.” dodao je šef tima. “Masashi Yamamoto postaće naš konsultatnt dok će Toyoharu Tanabe ostati sa Hondine strane. Tako će svi članovi Hondinog tima koji rade u Velikoj Britaniji preći kod nas i nastaviće da rade na Hondinim motorima sve dok Red Bull ne instalira svoja test prostrojena u maju ili junu.”

Bilo je veliko pitanje kako će se ovi agregati zvati, ali je Christian Horner rešio dileme.

“Novi motor biće brendiran kao Red Bulov agregat.” potvrdio je on.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Honda je napravila najbolji motor prošle godine. Potrošili su 4 motora po vozaču,stim da im je Mercedes uništio po jedan motor tako da su realno odradili sezonu sa 3 motora. Ako se dobro sećam Mercedes je pronašao rupu u pravilima da se posle 4-og motora kazna kao i da nepostoji 5 pozicija minus na startu,kakva je to kazna za Mercedes možda samo u Monte Karlu. Tako da Mercedes odradjuje sezonu mislim sa 7 motora i pobedjuje u konstruktorima. Tako da su pobedili sa duplo više motora i samim tim bi trebalo da se menjaju pravila i da svaka zamena motora povlači kaznu da se startuje sa kraja. Samo što ovo niko ne pominje u F1 jer izgleda većini odgovara ovakva pravila, pogotovo vodećim timovima

Leave a Reply