Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Red Bull je ubeđen da je Mercedesovo zadnje krilo fleksibilno

Auto Motor und Sport prenosi da se Red Bull potpuno fokusirao na Mercedesovo zadnje krilo, za koje smatraju da se pomera više nego što treba.

Mercedes na prethodnih nekoliko trka ima ogromnu prednost u maksimalnoj brzini, a u Red Bull misle da su konačno uspeli da vide šta je u pitanju.

Tokom vikenda u Brazilu se pronela informacija da su Adrian Newey i Paul Monaghan bili na sastanku u kancelariji FIA-e gde su sa sobom doneli brdo dokumentacije koja navodno potvrđuje da je da se nešto dešava sa Mercedesovim krilom.

Na VN Francuske smo već imali jedno pojašnjenje pravila vezanih za zadnja krila, a tada se Mercedes žalio na Red Bull. FIA je uvela novi test kako bi se izbegla fleksibilna zadnja krila i šest timova je moralo da prilagodi svoj dizajn.

Problem je u tome što je fleksibilnost Mercedesovog krila teško uočljiva sa snimaka i jedan njihov zaposleni je navodno čak rekao da morate da znate tačno gde da gledate ako želite da vidite nešto.

Max Verstappen je bio svestan ove teorije i zato je dodirivao Mercedesovo krilo nakon kvalifikacija, zbog čega je kasnije novčano kažnjen.

Ova cela saga se odnosi na donji element krila, što znači nema nikakve veza sa Hamiltonovom diskvalifikacijom gde je gornji element bio problematičan.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Niti je Red Bul “suvo” poštenje niti Mercedes, mada RB prednjači u tužakanju. Nekada su u pravu, nekada ne.
    RB nije do sada pokušavao da napravi svoj motor, tako da su posle dominacije sa Renoovim motorima, doveli
    sebe u situacije da previše zavie od proizvođača motora, stvorila prevelika vremenska distanca od osvajanja
    zadnje tutule kako vozača, pa i timska. Pošto ni do danas ne mogu da se pomire sa tim činjenicama, otuda i
    prevelika doza nervoze. Sada se vidi da Ferariju, Renou-Alpini, Mercedesu nije lako , odeljenja za proizvodnju
    motora je dodatni i ogroman trošak u ukupnom budžetu, RB (do sada) je za skoro duplo manje novca, mogao
    da se nosi sa (u datom trenutku) da direktnim rivalom. Dugo nisu osvojili titulu, a ona se, na kraju, pamti.
    Ko će da se seti posle deceniju ili više koje date godine bio drugi: Niko.

Leave a Reply