Dužina staze: 5.543 m
Broj krivina: 15
Broj trka: 19
Rekord kruga: 1m30.076s – Lewis Hamilton, Mercedes (2017)
Malezija je 1999. godine ušla na velika vrata u Formulu 1 predstavljanjem (u to vreme) najskuplje staze na svetu ikad izgrađene. Kombinacija super brzih i sporih krivina, kao i dva dugačka pravca predstavljale su pravi recept za uzbudljive trke do finiša.
Ova staza je takodje predstavljala povratak dvostrukog šampiona sveta, Michaela Schumachera, posle teške nesreće i polomnjene noge nekoliko meseci ranije na Silverstonu. Schumacher je zamenio Miku Sala u Ferrariju i u kvalifikacijama pokazao odlučnost da se bori za pobedu osvojivši pol-poziciju sa vremenom 1.39.688. Trku je završio na 2. mestu tik iza klupskog kolege Eddie Irvina, ali je Ferrarijev uspeh bio kratkog veka jer su sudije utvrdile tehničke neregularnosti Ferrarijevog bolida čime je Mikka Hakkinen postao prvi pobednik VN Malezije. Ipak, Ferrari je kasnije osporio ovu odluku i na kraju je vraćen prvobitni rezultat.
Da pol-pozicija na ovoj stazi ne garantuje i pobedu pokazuje činjenica da je u 19 godina koliko se vozilo u Maleziji pobeđivalo čak 11 različitih vozača i 6 različitih timova. Najuspešniji tim u Sepangu je Ferrari sa 7 pobeda, a slede ga Red Bull sa 5, McLaren i Renault sa po 2, dok po jedan trijumf imaju Brawn GP, Williams – BMW i Mercedes.
Staza je još poznata i po tome što uslovi na stazi mogu biti jako ne predvidivi. Od sunčanog vikenda preko slabe kiše pa sve do monsunskih potopa i totalnog prekida trke (što je bio slučaj 2009).