Šef ekipe Ferrari je priznao da je italijanski proizvođač preuzeo određeni rizik kada je uveo novu specifikaciju motora.
Nove unapređene komponente su prvi put instalirane u Rusiji kod Leclerca, dok ih je Sainz dobio u Turskoj.
Ferrari se i dalje fokusira na 2022. i promenu tehničkih pravila, a jedan od ciljeva je i poboljšanje motora.
Binotto je rekao da su oni želeli da nove komponente predstave što pre kako bi sakupili što više podataka za sledeću godinu.
„Kao što smo rekli ranije, glavni cilj je da steknemo iskustvo za 2022. Zato smo požurili sa uvođenjem novog motora, a tim potezom smo preuzeli i neke rizike. Želimo da pređemo što veću kilometražu sa tim komponentama pre 2022. kada će razvoj motora biti zamrznut“, izjavio je Binotto.
Povratne informacije koje je tim dobio na prethodne dve trke su ohrabrujuće, ali Binotto odbija da kaže koliko poboljšanje su doneli novi motori.
„Definitivno nam novi motor donosi prednost. Ne želim da pričam koliko vredi u desetinkama jer to zavisi od staze do staze. Ako pogledate kvalifikacije u Turskoj, Charlesovo četvrto vreme nije bilo mnogo bolje od onoga što su naši rivali vozili iza. Siguran sam da bi smo sa starom specifikacijom bili lošije plasirani“, dodao je Binotto.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.