Pirelli je završio testiranje novih guma za suvo za koje se nada da će biti manje osetljive od sadašnjih.
McLaren, Mercedes, i Ferrari su učestvovali na poslednjem testu koji je održan na Hungaroringu, pored njih je još šest timova učestvovalo u razvoju guma, dok je Williams odlučio da ne iskoristi ovu priliku.
Na testovima su korišćeni modifikovani bolidi od pre dve godine koji su trebali da simuliraju nivo prijanjanja za 2022.
„Koristimo prototip bolide sa drugačijim karakteristikama. Timovi pokušavaju da nam omoguće performanse koje se očekuju sledeće godine, ali one se ipak razlikuju. Povratna informacija je generalno konstantna i korisna za razvoj, pošto bi smo imali veliki problem da imamo veća odstupanja“, izjavio je Pirellijev šef za Formulu 1 Mario Isola.
Pirelli je jedini snabdevač guma u Formuli 1 od 2011 i često su bili kritikovani kako su njihove gume sklone pregrevanju.
Jedan od zahteva za sledeću godinu je bio da se proširi temperaturni radni opseg kako bi se podržale tehničke promene koje će pretrpeti bolidi.
„Sledeće godine je priča potpuno drugačija. Imamo nove zahteve u vezi pregrevanja i degradacije. Trenutni bolidi su mnogo teži nego ranije i to stavlja veliki pritisak na gume. Od toga nastaje degradacija, a pored toga bolidi hoće da klizaju kada pratite nekoga ispred sebe. Verujem da uz smanjenje gubitka prijanja u situaciji kada pratite drugi bolid i gume koje su dizajnirane sa drugačijim karakteristikama možemo da ostvarimo ove ciljeve“, rekao je Isola.
Pirelliju je do kraja godine ostao još jedan test i to guma za kišne uslove. On će biti održan 15. i 16. septembra na stazi Manjikur, a pre toga su već održana dva testa na kojima je učestvovao samo Ferrari.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.