Direkcija trke je prilično kasno poslala vozilo bezbednosti na stazu nakon Verstappenovog incidenta.
Verstappen je nakon udesa na glavnom pravcu iza sebe ostavio gomilu krhotina, a bolid je bio preprečen sa desne strane staze, koja je inače optimalna za ulazak u prvu krivinu.
Vozilo bezbednosti je i pored svega toga izašlo na stazu tek nakon minut ipo, a do tog trenutka su na snazi bile samo duple žute zastave.
Nekolicini vozača nije jasno zašto je FIA toliko odlagala izlazak vozila bezbednosti.
“Pitao sam se zašto im je trebalo toliko dugo da reaguju. Bilo je potpuno jasno da vozilo bezbednosti mora na stazu nakon Maxovog incidenta. Bolid je stajao skoro na sred staze. Videćemo. Razjasnićemo zašto se toliko čekalo”, izjavio je Vettel.
Njegov bivši timski kolega Charles Leclerc je bio besan zbog situacije i preko radija je poručio da je takva reakcija direkcije trke potpuna glupost. On je svoje utiske o ovome izneo i nakon trke.
“Bio sam iznenađen što vozilo bezbednosti nije izašlo ranije. Zato sam se bunio preko radija. Po meni je potpuno jasno da trka mora da se zaustavi nakon incidenta posle kog je bolid ostao na sred staze. Bilo je opasno i verujem da svi vozači dele isto mišljenje. Svakako nameravam da zatražim razjašnjenje na sledećem brifingu vozača u Francuskoj.”
Isti stav ima i Leclercov timski kolega Sainz, koji je objasnio da vozilo bezbednosti obično izlazi na stazu samo par sekundi nakon što se istaknu duple žute zastave.
“Danas im je trebalo više od minuta da pošalju vozilo bezbednosti na stazu. Svi smo morali da prođemo pored mesta udesa pošto su na snazi bile samo žute zastave”, rekao je Sainz.
Trka je nakon kraćeg perioda pod vozilom bezbednosti zaustavljena, a nastavljena je tek nakon što je staza bila potpuno čista.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.