Naš vozač je iskoristio dobru startnu poziciju na drugoj trci da upiše nove bodove, dok mu je na trećoj malo falilo iako je startovao 19-ti.
Drugi i poslednji dan trkačkog vikenda na Navari je započeo kvalifikacijama za treću trku. Vozači su taman počeli da ubrzavaju kada je sesija prekinuta, zbog jednog od vozača koji je imao incident. Sesija je nastavljena na nešto više od pet minuta pre kraja, a Filip Jenić na žalost nije imao dobar poslednji krug i završio je sa dvadesetim vremenom.
Ipak, za start treće trke je pomeren poziciju unapred pa je napredovao na devetnaesto mesto.
Druga trka
Druga trka je vožena nešto kasnije nego što je bilo planirano zbog pomeranja u rasporedu dešavanja na stazi. Jenić je startovao sa šeste pozicije, ali nije krenuo baš najbolje i pao je prvo na osmo, a potom i na deveto mesto. On je međutim ubrzo uspeo da povrati osmu poziciju, a malo nakon toga je na stazu moralo vozilo bezbednosti pošto je čak pet bolida iz druge polovine poretka učestvovalo jednom u incidentu.
Jedan od bolida je ostao zaglavljen pored staze, a reakcija redara nije bila baš brza, tako da je u trenutku nastavka trke na satu ostalo nešto manje od pet minuta + 1 krug.
Na restartu je četvrtoplasirani Van’t Hoff zaspao na restartu, pa su prva trojica stekla ogromnu prednost ispred grupe u kojoj je bio Jenić.
U samom finišu trke je petoplasirani Kelstrup imao manje izletanje, nakon čega se našao pod pritiskom vozača iza sebe. On je izgubio par pozicija, a napad na njega je imao i Jenić, međutim Šveđanin je uspeo da se odbrani.
Prve tri pozicije su pripale Bordasu, Maciji i Degnbolu, dok je Jenić osvajanjem osmog mesta upisao još jedan bod. Ipak, nakon trke, sudije su kaznile petoplasiranog danca Oggarda, pa je Jenić promovisan na sedmo mesto, što mu je donelo dodatni bod.
Treća trka
Na startu treće trke je bilo dosta gužve, posebno u drugoj polovini poretka gde je bio Fili Jenić. On je prvo izgubio jednu poziciju, da bi potom do kraja prvog kruga napredovao za dve. Na kratko je početkom drugog kruga prešao i na 17. mesto, ali je ubrzo ponovo našao na 18.
Na čelu je Bordas sigurno poveo trku, a u petom krugu se Oliveira okrenuo na stazi i pao u poretku što je promovisalo Jenića na 17. mesto.
Trka je nakon toga ušla u nešto mirniju fazu, a desetak minuta pre kraja je na stazu moralo vozilo bezbednosti nakon što je Kelstrup parkirao bolid na stazi, pa je naš vozač nadoknadio još jednu poziciju.
Trka je nastavljena tri minuta pre kraja i ponovo se stvorila velika gužva i borba među vozačima.
Samo što je trka nastavljena, lider Bordas je doživeo tehnički problem i pao je sa čela na samo začelje, a nešto pre njega je problem imao i Zanfari.
U poslednjem krugu trke je viđen i udes između Abramczyka i Ryabova nakon čega je istaknuta crvena zastava. To je ujedno bio i kraj trke, a Jenić je nakon svih tih incidenata ostao 14. i na žalost ostao kratak za nove bodove.
Ipak, ovo je svakako bio pozitivan vikend za našeg vozača. Prikazao je veoma brzu i konstantu vožnju i u kvalifikacijama i na trkama i svakako će biti u konkurenciji za dobre plasmane kako sezona bude odmicala.
Sada u Španskom šampionatu Formule 4 sledi pauza do 17. i 18. jula kada se sezona nastavlja na stazi Algarve u Portugalu.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.