Italijanski tim je za ovu trku pripremio novi pod, ali su na raspolaganju imali samo jedan.
Ferrari je instalirao eksperimentalni pod na Leclercov bolid tokom prvog treninga, a na Sainzov tokom drugog. Razlika je u tome što na novoj verziji postoji sedam umesto četiri uspravna zakrilca ispred zadnjih točkova.
Međutim, Ferrari je stigao da proizvede samo jedan takav pod za ovaj vikend.
Radi jednakog tretmana, tim je odlučio da Leclerc nastavi vikend sa starim podom, dok će nova verzija debitovati na oba bolida u Španiji.
Prema preliminarnim analizama, Ferrarije sa novom verzijom poda pronašao još najmanje dve desetinke.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.