Očekuje se da će se rast popularnosti Formule 1 nastaviti i da bi do aprila 2022. moglo da bude milijardu fanova ovog sporta.
Kompanija Nielsen Sports se sprovela istraživanje, koje pokazuje da su Netflix-ova serija Drive to Survive i uspon eSportsa doveli do povećanog interesovanja za Formulom 1.
Ono što je bitno je da su novi fanovi uglavnom mlađi ljudi od 16 do 35 godina. Njih je u ispitivanju bilo čak 77%. Ova starosna grupa čini 46% ukupnog broja fanova Formule 1, što je 6% više nego u januaru prošle godine.
Kao najzaslužniji za ovakve rezultate su istaknuti mlađi vozači koji su aktivni na društvenim mrežama, pre svih Lando Norris, koji je privukao dosta pažnje na Twitch-u i YouTube-u.
Takođe, veliki značaj za rast ima usvajanje novih platformi, kao što je Netfilx, a veliku ulogu igra i inicijativa #WeRaceAsOne.
Interesovanje za Formulu 1 je skočilo za 73 miliona ljudi i to u deset ključnih zemalja: Brazilu, Kini, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Rusiji, Južnoj Koreji, Španiji, Velikoj Britaniji i SAD.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.