Tim iz Vokinga se ove godine vratio na nemačke agregate.
Posle tri sezone provedene sa Hondom i isto toliko godina saradnje sa Renaultom, McLaren se odlučio da se i ovog puta vrati na Mercedesove agregate. Fanovi ovog tima veoma su uzbuđeni što će se braitanski tim napajati najboljim agregatima na gridu, ali James Key kazao je da ovoga puta nema puno razlike u saradnji sa Merecdesom i drugim proizvođačima motora.
“Lepo je sarađivati sa Mercedesom.” kazao je tehnički direktor tima. “Oni su postavili određenu granicu u perforamnsama, ali sada mala je razlika na tom polju između njih i ostalih proizvođača.”
Odluka o prelasku na Mercedesove motore primorala je McLaren da redizajnira zadnji deo bolida, na šta su po novim propisima potrošili sve tokene. Zbog toga, tim nije u mogućnsoti da potpuno optimizuje svoj novi agregat.
“Prilikom modifikovanja šasije imali smo dosta blisku saradnju sa FIA-om, kako bi bili sigurni da su sve promene određene na pravi način. To je značilo da nismo mogli da iskoristimo šaiju na prvi način na polju performansi. Sve razvojne tokene upotrebili smo na adaptaciju agregata, koji nije potpuno optimizovan pre svega zbog pravila oko homologacije. Da smo mogli, ovaj proces odradili bi na drugačiji način. Pogonska jedinica je fundamentalni deo arhitetkture bolida, pre svega zbog mnoštva Mercedesovih komponenti, kao što su baterija koja je drugačije geometrije od one koju smo koristili prošle godine i koja je zajtevala redizajn bolida.” dodao je Kay.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.