Izvori prenose da italijanski tim uveliko radi na novom agregatu.
Novi motor navodno vuče inspiraciju od Mercedesovog i podrazumeva odvajanje turba i kompresora. To je koncept koji je Mercedes koristio od početka hibridne ere.
Ono što je novina je da bi Ferrarijev kompresor mogao da bude smešten u gornji usisnik što bi timu omogućilo da minijaturizuje gornji segment motora. Izvori prenose da ovaj motor neće biti prosta kopija Mercedesovog, već prvi takve vrste na gridu.
„Wolff Zimmermann, koji vodi razvoj pogonske jedinice, namerava da odvoji kompresor od turba, na način na koji to Mercedes čini još d 2014. Superardžer je kod njih smešten ispred, dok je turbo uvek bio iza bloka motora.“, navodi se u tekstu na Italijanskom odeljku sajta Motorsport.com.
Ta dva elementa će biti povezana osovinom, kao što je obavezno prema pravilniku. Međutim, Ferrari neće prosto kopirati arhitekturu, već vrši istraživanje u drugom pravcu koji donosi novo rešenje. Oni nameravaju da kompresor smeste u usisnik motora, u z promene na hladnjaku. Ferrarijevi inženjeri eksperimentiši sa veoma neobičnim rasporedom komponenti, koji bi mogao da im donese mogućnost da isporučuju snagu u pravoj meri pri različitim brzinama.
Ovakav pristup sa sobom svakako nosi rizike u pogledu pouzdanosti, ali su potencijalni dobici takvi, da bi Ferrari mogao da se vratu i sam vrh Formule 1.
Pored toga, priče o zamrzavanju razvoja motora od 2022. i uvođenje ograničenja budžeta su navela šefa tima Matiu Binotta da naredi da se sve snage usmere na ovaj projekat, dok bi poboljšani motor za ovogodišnji SF21 bio samo prelazni.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.